Bröst och mage

Efter plugget begav jag mig till gymmet för lite träning.
Körde bröst och mage enbart tunga set vilket är bäst om man vill ha stor volym på muskelaturen.
Han även med lite cardio träning i form av 30 min på crosstrainer, blev ju ingen morgon promenad så fick kompensera det haha.
Har tagit bort allt socker och salt i maten och dragit ner på kalorierna. Äter ca 2000 kcal/dag nu så formen skall nog timmas lagom till premiär doppet.
Måste säga att NO SHOTGUN funkar tänka själva man har ingen energi pga att man äter så lite, så tar man en skopa NO SHOTGUN ihop med vatten och amino syror shakern och väntar 15 min.
Kan lova att man blir pigg på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0