Gör tandskydd efter din mun

Efter år av användande utav billiga tandskydd som sitter halv bra och inte håller så länge.
Bestämde jag mig för att satsa på något bättre, letade på nätet efter något företag som kunde tillverka tandskydd efter mina tänder.
Efter en stunds letande så hittade jag företaget OPRO som ligger i England, dom är världsledande på detta område.
Beställde på deras sida www.opro.com , efter 2 dagar fick jag ett paket med allt som behövdes.
paketet kom efter 2 dagar inte dåligt !!!
Med i paketet fanns även en instruktions Cd som visade hur man skulle gå till väga.
Resultatet av avgjutningen
Så efter 1.5 vecka kom  tanskyddet som satt som gjutet i käften.
Lätt värt pengarna kan jag lova !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0