Nya preparat och deff igång.

Nu har man varit på MMSPORT och införskaffat lite goa preparat som skall underlätta min DEFF.
Köpte Amino syror, No shootgun som innehåller kreatin och lite andra goa saker som gör en pigg.
Testa den igår och måste säga att det va den bästa booster produkt jag testat men smaken var inte direkt den goaste.
Men man kan ju leva med smaken om den funkar bättre liksom.

Har böjat  morgon promenader och dragit ner på kalorierna vilket känns tungt.
Är jobbigt att vara ständigt hungrig men det går över första veckan är jobbigast.
Tog en go morgon promenad i morse tillsammans med chilla och allt SNÖ.
Man kan fråga sig vad som händer när kommer värmen liksom.
Skall snart bege mig till gymet och köra  axlar och traps vilket jag tror kommer gå som en dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0